Šiame puslapyje rasite atsakymus į mūsų klientų dažniausiai užduodamus klausimus. Jeigu neradote atsakymo į Jus dominantį klausimą, tai susisiekite su mumis vienu iš kontaktuose nurodytų būdų ir mes pasistengsime į jį atsakyti.

- Kur galima apžiūrėti baldus?
Mes esame internetinė baldų parduotuvė ir ekspozicijos neturime. Mums nereikia išlaikyti baldų salono ir salės darbuotojų, investuoti į ekspoziciją ir patalpas, dėl to, galime Jums pasiūlyti gerą baldų kainą.

- Ar baldai su garantija?
Taip, visiems mūsų parduodamiems baldams taikoma 24 mėnesių gamintojo garantija. Dėl garantijos reikia kreiptis elektroniniu paštu, adresu info@pirkbaldus.lt.

- Ar tikrai pristatote baldus nemokamai?
Tikrai. Visus užsakymus, nepriklausomai nuo jų sumos pristatome nemokamai visoje Lietuvoje, išskyrus Kuršių neriją. Už pristatymą į Kuršių neriją imamas papildomas 40€ mokestis. Užsakymus pristatome savo transportu, taip sumažindami apgadinimų transportuojant galimybę.

- Kiek trunka pristatymas?
Dažniausiai baldų pristatymas trunka nuo 2 iki 4 savaičių. Tačiau skirtingų gamintojų ar skirtingo tipo baldų, pristatymo terminas gali skirtis. Greičiausiai pristatomi baldai, kurie yra sandėliuojami tiekėjo sandėlyje. Jų pristatymas trunka iki 7 darbo dienų. Ilgiausiai užtrunka pristatyti medinius baldus, taip pat minkštus, kurie gaminami pagal užsakymą. Tokių baldų pristatymas gali trukti ir iki 5, 6 ar net 8 savaičių. Signal ir Halmar gamintojų sandėliuose situacija labai greitai keičiasi, dėl to pristatymo tikslesnį terminą galime pasakyti tik po užsakymo arba užklausos apie konkretų baldą. Iškilus kokiems nors nesklandumams, kurie gali įtakoti pristatymo trukmę, visuomet susisiekiame su klientu ir informuojame.

- Kur pagaminti baldai?
Dauguma mūsų parduodamų baldų yra pagaminti Lenkijoje. Kai kurie, pavyzdžiui dalis Signal kolekcijos, yra pagaminti Azijos šalyse - Kinijoje, Malaizijoje.

- Ar baldai bus nesurinkti?
Parduodami baldai yra nesurinkti ir supakuoti į gamintojo apsaugines pakuotes. Ant pakuotės yra nurodytas baldo pavadinimas ir, dažnu atveju, jį sudarančių pakuočių kiekis. Baldus klientas turi susirinkti pats arba užsakyti mokamą surinkimo paslaugą.

- Ar prie baldų yra surinkimo instrukcija?
Taip, prie kiekvieno baldo, kurį reikia surinkti, yra išsami surinkimo instrukcija. Taip pat, jeigu būna reikalingas koks nors specialus raktelis, tai jis būna įdėtas komplekte.

- Kiek kainuoja surinkimo paslauga?
Surinkimo paslauga skaičiuojama automatiškai užsakymo metu. Ji priklauso nuo užsakomų baldų kiekio ir sudėtingumo juos renkant. Į baldų surinkimo kainą yra įskaičiuota ir baldų užnešimo į Jūsų namą ar butą paslauga.

- Baldus, kurie kabinasi ant sienos, taip pat, kabinate?
Taip, jeigu užsakote surinkimo paslaugą tokių baldų, kurių dalys kabinasi ant sienos, tai mes jas pakabiname. Tik virtuvės baldų nestatome į vietą, tuo rūpinasi klientas. Į virtuvės baldų surikimo kainą įskaičiuotas tik pačių spintelių surinkimas ir užnešimas į Jūsų namus.

- Užsakant baldus reikia sumokėti iš anksto?
Ne. Pas mus nėra jokių išankstinių ar avansinių mokėjimų. Atsiskaitymas vyksta po baldų pristatymo grynais arba banko kortele.

- Ar galima užsakyti baldus išsimokėtinai?
Taip. Mūsų baldus galima pirkti ir išsimokėtinai. Šią paslaugą Jums suteiks lizingo bendrovė MOKIlizingas. Prieš perkant išsimokėtinai būtina pasirašyti sutikimą dėl asmens duomenų tvarkymo.